Companie Noutati FAQ Cariere Contact Harta Site Info Utile
Catalog produse
Filofax
Organizare si Arhivare
Solutii transport securizat Versapak
Prezentare Documente
Conferinte, Planificare, Comunicare
Hartie, Etichete, Articole din Hartie
Instrumente de Scris si Desen
Capsatoare si Perforatoare
Accesorii de Birou Diverse
Articole din Piele si Serviete
Accesorii IT
Aparate de Etichetat
Mobilier si Accesorii Diverse
Sisteme de Comunicare Vizuala
Articole de Curatenie si Protocol
Produse ecologice
Echipamente bucatarie office
Cataloage
Oferte speciale
Bibliorafturi
Hartie Copiator
Organizare, Arhivare
Capsatoare, Perforatoare
Accesorii de Birou
Marci promovate





Tuning100.ro Auto100.ro

Kampus - magazin online incaltaminte
Bine ai venit Anonymous!
Valoare totala : -
Prima pagina » Companie

Companie

   "Novinger Klaus Grup este dedicata cresterii gradului de  organizare, sporirii eficientei si profitabilitatii activitatilor de birou in companiile cliente, prin furnizarea de consultanta, solutii adaptate nevoilor, produse de calitate exceptionala, innoirea continua a gamei oferite, relatii personalizate, confort si satisfactie in utilizare, livrarea unui serviciu peste asteptari.
In Novinger Klaus Grup urmarim indeplinirea tintelor stabilite de profit, pentru finantarea dezvoltarii, intoarcerea investitiilor si asigurarea bunastarii actionarilor si angajatilor."


Compania Novinger Klaus Grup a fost infiintata  in anul 2003. Importam si distribuim cu succes papetarie, birotica si articole promotionale, punand la dispozitia clientilor nostri peste 30.000 de produse.

Pana in prezent compania a cunoscut o crestere stabila, prin marirea permanenta a numarului de clienti, a gamei de produse si imbunatatirea continua a serviciilor oferite.
 
Clientii nostri sunt companiile diverse de pe piata romaneasca, carora le satisfacem nevoile de organizare a activitatii, oferindu-le solutii variate, produse de calitate si un serviciu de cuvant. Suntem dedicati satisfacerii clientilor nostri.
 
Solutiile Novinger sunt flexibile si personalizate pentru a se adapta perfect nevoilor fiecarui client.
Credem ca, printr-o organizare buna a biroului, se pot economisi resurse importante in orice activitate.
 
Suntem angajati activ in a veni in intampinarea dorintelor clientilor, in a oferi consultanta si solutii la nevoile acestora.
Nu suntem "cei mai mari" insa ne mandrim cu cei mai multumiti clienti si ne straduim zi de zi sa oferim mai mult.
Ne consideram clientii parteneri si “problemele” lor devin “problemele” nostre. Cautam impreuna solutii si ne face placere sa le ducem la bun sfarsit.
Pretuim seriozitatea si implicarea angajatilor nostri si ne respectam intotdeauna cuvantul dat. Puteti conta pe noi.


Avantajele colaborarii cu noi

Comunicare simpla
prin intermediul agentilor de vanzari, totul de la comenzi speciale, demonstratii, pana la diverse obiectii fiind rezolvate cu o singura persoana.
Catalog interactiv pe site si CD. Peste 3000 de produse cu poze si descrieri disponibile permanent pe site-ul nostru. Pentru produsele care nu se regasesc in ofertele noastre sau pe website, te rugam sa contactezi reprezentantii nostri de vanzari.
Stabilitate a stocurilor si a preturilor

Livrare gratuita in Bucuresti in maxim 24 de ore de la primirea si confirmarea comenzii tale.
Mijloace moderne de comunicare
Prin telefon, e-mail, site.
Cantitati
Comanzi si primesti doar cate produse ai nevoie. Nu este nevoie sa cumperi un pachet intreg, cumpara doar cat ai nevoie si economisesti astfel spatiu de depozitare fara a bloca resurse financiare.
Garantia calitatii
Livram numai produse de marca, de calitate deosebita, si de aceea putem deseori sa oferim o garantie extinsa pentru produsele comercializate de noi, fata de garantia pe care ne obliga legislatia in vigoare.
Consultanta
Consultanta si ajutor prin reprezentantii nostri de vanzari, pregatiti sa te sfatuiasca in alegerea celor mai bune solutii. Ne prezentam cu mostre la biroul tau pentru a te ajuta sa faci cea mai buna alegere.
Instalare si service
Iti vom instala cu profesionalism orice echipament sau masina de birou achizitionata de la noi si in cazul anumitor echipamente ne vom deplasa in perioada de service si vom transporta aparatul pe cheltuiala noastra.
Posibilitatea de retur
Daca ai gresit si ai comandat un alt produs sau o alta cantitate poti face retur fara nici un cost, cu conditia sa fie in ambalajul original. Fac exceptie echipamentele IT, consumabilele lor, consumabilele de protocol si produsele din comenzile speciale.
Oferte speciale si concursuri cu premii
Informatii actualizate pe site.
Bonus initial
La prima comanda primesti un cadou.
Bonusuri permanente
Sistem flexibil de bonusuri si reduceri daca esti client fidel.
Sistem flexibil de comanda, alege varianta preferata:
-Personal, prin intermediul agentilor de vanzari;
-Prin telefon la 031 228 9228; 021 311 5047; 072 335 5575
;
-Prin fax la 031 228 9230
-Prin e-mail la adresa sales@novinger.ro;
-Prin intermediul site-ului www.novinger.ro;
Modalitati de plata si credit comercial
Pentru comenzi de peste 200 de RON poti plati la termen cu ordin de plata, fila cec sau bilet la ordin.

Newsletter
>>>>>> ADRESA NOASTRA <<<<<<
Strada Crinului nr. 15 C
Rosu, Comuna Chiajna, jud. Ilfov, Romania
Tel.: +40 31 228 9228
+40 21 311 5047
Fax: +40 31 228 9230
Email : office@novinger.ro

Vrei sa achizitionezi produsele noastre prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP )?
Mergi la "Produse noi" pentru mai multe detalii!