Stimate Colaborator,


In Novinger Klaus am sustinut si sustinem un efort continuu pentru a oferi servicii de cea mai inalta calitate, ducand in acelasi timp o batalie acerba de eficientizare a proceselor logistice.
Ca in orice companie, urmarim in permanenta aplicarea de strategii de optimizare a cheltuielilor, profitului si incasarilor.

Tinand cont de aceste elemente si avand in vedere contextul economic actual, va anuntam urmatoarele :


1. Incepand cu data de 5 Iunie 2012, intra in functiune un nou program de facturare care nu va mai permite generarea de facturi/avize catre clientii care au debite restante, depasite la scadenta. Va rugam, asadar, sa acordati atentie platii facturilor in termenul agreat, pentru a evita imposibilitatea livrarii produselor solicitate din cauza depasirii termenelor scadente.

2. In cazul in care comanda de papetarie este sub valoarea de 200 lei/ livrare, suntem nevoiti sa facturam suplimentar suma de 20 de lei, pentru acoperirea cheltuielilor cu transportul.

3. Pentru comenzile care se doresc livrate in aceeasi zi, livram doar in limita posibilitatilor logistice si ne rezervam dreptul de a factura suma de 50 lei, cheltuieli suplimentare ocazionate de trasportul neplanificat, daca valoarea comenzii este sub 400 lei.



Pentru compania Novinger Klaus, cei mai importanti sunt clientii, partenerii nostri.
Luam aceste masuri pentru a putea raspunde in continuare cu promptitudine solicitarilor acestora.

Va multumim ca sunteti clientii nostri si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra,

Cordial,

Sabin Preda

Director General Novinger Klaus Grup S.R.L.


Toate valorile mentionate nu contin TVA.
Punctele 2. si 3. se aplica livrarilor din aria Bucuresti si Ilfov. Pentru restul tarii raman valabile conditiile anterioare.
Pentru orice informatii va rugam sa ne contactati la office@novinger.ro
www.novingerklaus.ro