Companie Noutati FAQ Cariere Contact Harta Site Info Utile

Alegerea dumneavoastra cu privire la procesarea datelor cu caracter personal

Pentru functionarea in conditii optime a site-ului Novinger Klaus, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
Novinger Klaus foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Novinger Klaus este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
vezi procesatorii nostri de date
Catalog produse
Filofax
Organizare si Arhivare
Solutii transport securizat Versapak
Prezentare Documente
Conferinte, Planificare, Comunicare
Hartie, Etichete, Articole din Hartie
Instrumente de Scris si Desen
Capsatoare si Perforatoare
Accesorii de Birou Diverse
Articole din Piele si Serviete
Accesorii IT
Aparate de Etichetat
Mobilier si Accesorii Diverse
Sisteme de Comunicare Vizuala
Articole de Curatenie si Protocol
Produse ecologice
Echipamente bucatarie office
Cataloage
Oferte speciale
Bibliorafturi
Hartie Copiator
Organizare, Arhivare
Capsatoare, Perforatoare
Accesorii de Birou
Marci promovate





Tuning100.ro Auto100.ro

Kampus - magazin online incaltaminte
Bine ai venit Anonymous!
Valoare totala : -
Prima pagina » Cum functioneaza


          Cum functioneaza?




Din dorinta de a imbunatati permanent relatiile si serviciile oferite clientilor nostri, am creat unul dintre cele mai complexe site-uri de papetarie din Romania. Pentru a veni in intampinarea celor mai exigente cerinte din partea clientilor nostri, a fost dezvoltat Sistemul On-Line de Comanda www.novinger.ro.

Gasesti pe site peste 4000 de produse, toate produsele din catalogul tiparit si multe altele. Platforma online creste constant prin adaugarea de noi produse. Organizarea lor este simpla, bazandu-se pe un Catalog de Produse, cuprins situat in partea stanga a ecranului. De asemenea, pentru o cautare cat mai usoara a unui anumit reper exista un motor complex de cautare ce permite localizarea produsului atat din punct de vedere al numelui introdus, al marcii producatoare sau al codului. Site-ul furnizeaza in permanenta informatii despre oferte, produse noi sau promotii oferite clientilor nostri.


  Cu ce este diferit? 

Novinger.ro prezinta cel mai dezvoltat sistem de comanda on-line pentru produse de papetarie-birotica. Pentru a eficientiza timpul alocat unei comenzi si evitarea oricaror confuzii legate de anumite produse, am creat contul dumneavoastra NOVINGER. Prin simpla inregistrare pe adresa http://www.novinger.ro/register.php veti obtine accesul la platforma on-line de comanda. Ce inseamna platforma de comanda on-line? Odata cu crearea contului se creeaza si profilul dumneavoastra. Acest profil va permite o serie de facilitati care vor economisi din timpul alocat pregatirii comenzii de papetarie.

Accesul la partea de preturi pentru fiecare produs in parte. Preturile vizualizate sunt cele de lista sau cele preferentiale pe fiecare client in parte. Astfel, odata autentificat, veti vedea preturile dumneavoastra negociate cu reprezentantul nostru de vanzari.

Comanda se realizeaza pe principiul Cosului de Cumparaturi , un mod simplu si eficient de a transmite comanda catre Furnizor. Pe produsul dorit se da un clic, se introduce cantitatea dorita (initial programul are ca unitate de masura 1 bucata/set), se vizualizeaza o proforma pentru a vedea costul comenzii, se pot face oricand modificari asupra produselor si cantitatilor, se poate exporta comanda in format xls. pentru o gestiune ulterioara, iar daca totul este in regula se apasa Transmite catre Furnizor si comanda este receptionata de noi. Veti primi un e-mail de notificare pentru comanda transmisa.

• Gestionarea membrilor: puteti adauga useri in profilul dumneavoastra. Astfel companiile cu mai multe departamente/centre de cost isi pot crea subconturi departamentale cu care se pot autentifica, pot compune o comanda care apoi este transmisa Administratorului profilului, respectiv cel care a creat contul si care are control total asupra comenzilor.

Pentru ca intotdeauna evidenta costurilor este un factor important in orice companie comenzile dumneavoastra vor fi salvate in profilul NOVINGER. Asa veti avea mereu o evidenta clara asupra consumului de papetarie al companiei dumneavoastra. Comenzile salvate sunt insotite de detalii comanda, proforma comenzii, data si stadiul comenzii ( transmisa catre Furnizor, finalizata, etc. ).

Comenzi propuse din departamente este capitolul unde gestionati comenzile departamentelor. Aici le receptionati, le modificati si le adaugati in cosul de cumparaturi pentru a le transmite Furnizorului; administratorul contului primeste un e-mail de notificare pentru comanda propusa din departamentul X, pe care o poate modifica, ii poate vizualiza proforma, iar apoi o poate transmite catre Furnizor. In acest mod se castiga timpul acordat de catre administrator pentru compunerea comenzii pentru fiecare departament in parte : comada soseste, este receptionata, vizualizata si aprobata, apoi direct transmisa catre noi. Eficient, rapid si cu un control total al Administratorului profilului!

Pentru ca in general se comanda produse repetitive, am creat Lista de Produse Favorite. Aici aveti posibilitatea de a pune produsele pe care le comandati cel mai des pentru a va scuti de cautarea lor de fiecare data in Catalogul de Produse. In acest mod castigati timp si va usurati compunerea comenzii printr-un simplu clic pe produsul respectiv si adaugarea acestuia in Cosul de Cumparaturi.

Pentru a usura si mai mult crearea unei comenzi, poti repune oricand in cos o comanda mai veche efectuata. E suficient un click si poti comanda iarasi ceea ce ai comandat in trecut! Poti evident sa aduci modificari respectivei comenzi.


 Avantajele utilizarii      


-Catalog complet de produse, design atractiv, imagini generoase ale produselor

-Controlul permanent al cheltuielilor si incadrare lor in bugetele previzionate

-Gestionarea cu usurinta a comenzilor pe departamente sau centre de cost

-Siguranta si exactitatea comenzilor lansate, pentru a se primi exact ce s-a comandat

-Preturi personalizate -NOU-Posibilitatea accesarii si comandarii doar a produselor agreate in contract, evitand riscul comandarii altor produse de catre oamenii din departamente.

-Istoricul comenzilor lansate
Newsletter
>>>>>> ADRESA NOASTRA <<<<<<
Strada Crinului nr. 15 C
Rosu, Comuna Chiajna, jud. Ilfov, Romania
Tel.: +40 31 228 9228
+40 21 311 5047
Fax: +40 31 228 9230
Email : office@novinger.ro

Vrei sa achizitionezi produsele noastre prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP )?
Mergi la "Produse noi" pentru mai multe detalii!