Companie Noutati FAQ Cariere Contact Harta Site Info Utile

Alegerea dumneavoastra cu privire la procesarea datelor cu caracter personal

Pentru functionarea in conditii optime a site-ului Novinger Klaus, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
Novinger Klaus foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Novinger Klaus este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
vezi procesatorii nostri de date
Catalog produse
Filofax
Organizare si Arhivare
Solutii transport securizat Versapak
Prezentare Documente
Conferinte, Planificare, Comunicare
Hartie, Etichete, Articole din Hartie
Instrumente de Scris si Desen
Capsatoare si Perforatoare
Accesorii de Birou Diverse
Articole din Piele si Serviete
Accesorii IT
Aparate de Etichetat
Mobilier si Accesorii Diverse
Sisteme de Comunicare Vizuala
Articole de Curatenie si Protocol
Produse ecologice
Echipamente bucatarie office
Cataloage
Oferte speciale
Bibliorafturi
Hartie Copiator
Organizare, Arhivare
Capsatoare, Perforatoare
Accesorii de Birou
Marci promovate





Tuning100.ro Auto100.ro

Kampus - magazin online incaltaminte
Bine ai venit Anonymous!
Valoare totala : -
Prima pagina » Intrebari frecvente

Întrebări frecvente

 

Ce este SOL ?

SOL inseamna Sistemul OnLine de Comanda.
Este o platforma online de comanda dedicata clientilor business, ce are numeroase facilitati adaptate acestui tip de achizitii.
A fost creata astfel incat sa usureze munca de aprovizionare, centralizare a comenzilor pe departamente/centre de cost, urmarirea cheltuielilor si a livrarilor cu aceste tipuri de produse.

De ce sa ma inregistrez ?

Prin inregistrare primesti acces la Platforma SOL. Aici iti poti edita un profil cu produse favorite, poti avea acces la comenzile mai vechi lansate prin intermediul SOL, poti primi ultimele noutati si promotii pe e-mail.
Daca te ocupi la tine in companie si de aprovizionarea cu produse de papetarie iti poti administra mai usor si eficient comenzile colegilor, le poti centraliza, verifica si eventual ajusta in functie de politica bugetara a companiei tale. Pentru mai multe informatii despre modul de comanda al companiilor cu mai multe departamente, contacteaza te rog unul din reprezentantii nostri de vanzari.

Cum cumpar ?

Pentru a putea comanda trebuie mai intai sa te autentifici. Sectorul de completat s afla in centru ecranului, sub dunga rosie. Ai nevoie de adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat si de parola aleasa.
Dupa autentificare, la intrarea in magazin ''primesti'' un cos virtual de cumparaturi. Pe toata durata vizitei in magazin ai controlul deplin asupra cosului de cumparaturi: poti adauga produse, poti modifica cantitatile sau poti renunta la un produs din cosul de cumparaturi. In orice moment ai la dispozitie un rezumat al cumparaturilor facute . Totodata iti poti selecta anumite produse ca fiind produse favorite pentru a le gasi mai usor la viitoarea comanda. Produsele favorite le poti regasi oricand in profilul tau.

Cand am produsele ?

Daca esti din Bucuresti, produsele comandate iti sosesc cel mai tarziu in 24 de ore de la trimiterea comenzii si confirmarea ei. Pentru clientii fideli livram si urgente in aceeasi zi, in limita disponibilitatilor si a conditiilor de trafic.
Daca esti din tara, produsele ajung in 48-72 de ore de la confirmarea comenzii.

Cum comand ?

In momentul cand ai gasit produsul care corespunde nevoilor tale (pentru fiecare produs ai la dispozitie caracteristicile lui) tot ce-ti mai ramane de facut e sa-l pui in cosul de cumparaturi. Cum faci asta? Apasand pe butonul "Adauga in cos" . Poti deasemenea sa scoti din cosul tau de cumparaturi orice componenta pe care vrei sa o inlocuiesti sau de care consideri ca nu mai ai nevoie, poti modifica cantitatile. ATENTIE : Dupa ce modifici o cantitate in cosul de produse trebuie sa apesi neaparat "Recalculeaza" ! Dupa ce ai adaugat produsul, poti sa te intorci sa continui cumparaturile. In momentul in care ti-ai umplut cosul cu tot ce iti doresti trimite comanda folosind butonul "Trimite comanda" ("Salveaza comanda" in cazul departamentelor).

Pot comanda prin telefon ?

Da. Telefon inca este cel mai bun mod de a ne contacta, comanda si de a obtine cea mai buna consiliere.

Ma costa livrarea la sediul meu ?

Pentru comenzile peste 200 lei fara TVA, livrarea este gratuita in Bucuresti si Ilfov.
Pentru comenzi sub 200 lei fara TVA, se percepe o taxa de 20 lei pentru livrarea in Bucuresti si Ilfov.

Pentru livrarile in tara, transportul este asigurat prin curierat rapid, cu livrare in maxim 72 de ore.
Tarifele sunt urmatoarele:
PACHETE ( COLETE / MARFA )
PTR.ORICE DESTINATIE IN TARA ( tarif de baza ) - 16 lei
KILOGRAME SUPLIMENTARE - 1.2 lei
LIVRARI / COLECTARI ( in afara localitatilor cu oficii ale curierului )
LIVRARI / COLECTARI ( in afara localitatilor cu oficii ale curierului ) - 0,8 lei/km.
La costul transportului se adauga costul rambursarii banilor (in situatia platii la livrare):
RAMBURSARI DE BANI ( tarif de baza) - 10 lei
la care se adauga 2% din suma rambursata. In cazul platii cu ordin de plata la efectuarea si confirmarea comenzii, nu se mai adauga costul rambursarii banilor.
Pentru livrari mai mari de 500 de lei, excluzand hartia de copiator, livrarea este gratuita.
Toate valorile nu includ TVA.
Pentru lista localitatilor cu oficii ale curierului acceseaza: http://www.nemoexpres.ro/
Pentru mai multe detalii contacteaza unul din reprezentantii nostri de vanzari.

Imi pot ajunge produsele in aceeasi zi?

Da, insa doar in limita posibilitatilor logistice.
Te costa in plus doar 50 de lei, daca necesarul tau nu trece de 400 de lei.
Valorile sunt fara TVA.

Cum platesc ?

Cu numerar la sosirea comenzii, cu ordin de plata, fila cec sau bilet la ordin, in de conditiile agreate cu reprezentantul tau de vanzari.


Ce reprezinta stadiul unei comenzi ?

Stadiul comenzii iti spune in ce faza este comanda ta. De la lansare pana la facturare si livrare. Astfel poti afla daca s-a facturat comanda ta, daca mai poti suplimenta cu produse, sau daca trebuie sa soseasca.

Cum pot afla ce se intampla cu comanda mea ?

Trebuie doar sa te autentifici.
In profil , la "Comenzile dumneavoastra", in dreptul fiecarei comenzi vei gasi "Stadiu comanda:". Comanda trece prin 4 etape: Nevizualizata, Vizualizata si in curs de prelucrare, In curs de livrare, Finalizata.
Astfel poti afla in timp real care este situatia comenzilor tale !

Cum comand produse care nu le-am gasit in SOL ?

La fiecare comanda pe care o trimiti, poti adauga in campul cu observatii comanda, toate produsele pe care le mai doresti, cu cantitatea, descrierea lor si eventual culorite dorite.
Daca sunt produse pe care le comanzi frecvent, poti solicita adaugarea lor peplatforma SOL reprezentantului tau de vanzari.

Pagini intrebari frecvente : 1 2
Newsletter
>>>>>> ADRESA NOASTRA <<<<<<
Strada Crinului nr. 15 C
Rosu, Comuna Chiajna, jud. Ilfov, Romania
Tel.: +40 31 228 9228
+40 21 311 5047
Fax: +40 31 228 9230
Email : office@novinger.ro

Vrei sa achizitionezi produsele noastre prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP )?
Mergi la "Produse noi" pentru mai multe detalii!