Companie Noutati FAQ Cariere Contact Harta Site Info Utile

Alegerea dumneavoastra cu privire la procesarea datelor cu caracter personal

Pentru functionarea in conditii optime a site-ului Novinger Klaus, datele cu caracter personal si cookie-urile sunt foarte importante.
Novinger Klaus foloseste cookies pentru a tine minte faptul ca v-ati logat pe site si pentru a va putea stoca produsele in cosul de cumparaturi. De asemenea acestea vor colecta statistici anonime, pentru a va oferi si livra functii avansate si continut personalizat de marketing.
Pentru a va putea bucura de intreaga experienta ca vizitator Novinger Klaus este necesar sa fiti de acord cu procesatori de date.
vezi procesatorii nostri de date
Catalog produse
Filofax
Organizare si Arhivare
Solutii transport securizat Versapak
Prezentare Documente
Conferinte, Planificare, Comunicare
Hartie, Etichete, Articole din Hartie
Instrumente de Scris si Desen
Capsatoare si Perforatoare
Accesorii de Birou Diverse
Articole din Piele si Serviete
Accesorii IT
Aparate de Etichetat
Mobilier si Accesorii Diverse
Sisteme de Comunicare Vizuala
Articole de Curatenie si Protocol
Produse ecologice
Echipamente bucatarie office
Cataloage
Oferte speciale
Bibliorafturi
Hartie Copiator
Organizare, Arhivare
Capsatoare, Perforatoare
Accesorii de Birou
Marci promovate





Tuning100.ro Auto100.ro

Kampus - magazin online incaltaminte
Bine ai venit Anonymous!
Valoare totala : -
Prima pagina » Informatii Utile
Promotii mai-iunie 2011
PREGATESTE-TE DE VACANTA.. si FII EFICIENT!
Mentiuni:
Promotiile se desfasoare in perioada 1 mai 2011-30 iunie 2011, in limita stocului disponibil.
Promotiile nu se cumuleaza cu alte forme de reduceri sau alte actiuni de promovare in curs de desfasurare.
Clientul poate opta pentru promotie sau pentru pastrarea conditiilor contractuale, pentru produsele care intra in promotii.
Momentul livrarii cadoului poate sa difere de momentul livrarii marfii, datorita logisticii diferite pe care o au aceste produse.
Dosarele cu multiperforatii trebuie comandate toate odata pentru a beneficia de setul de folii crystal, nu se pot cumula pe comenzi diferite.
Valoarea achizitiilor cumulate de 1000 de lei sunt fara TVA si se pot cumula pe parcursul perioadei de desfasurare a promotiei, urmand ca la atingerea sumei, clientul sa solicite acordarea cadoului. Valoarea trebuie cumulata strict din cele 4 grupe de produse (capsatoare si perforatoare LEITZ Nexxt, caiete LEITZ Beboop, Bibliorafturi LEITZ 180, mape Leitz CombiFile). Proportiile in care se achizitioneaza aceste produse sunt la alegerea clientului, in functie de nevoile si preferintele acestuia.
Celelalte produse ce fac obiectul comenzilor nu influenteaza in nici o forma prezentele promotii.

Ne rezervam dreptul de a aduce modificari acestor promotii, oricand pe perioada lor de desfasurare.
Succes!


Promotii martie -aprilie 2011
BUCURA-TE DE PRIMAVARA si ARHIVAREA DE PRIMAVARA!
Mentiuni:

Bijuteriile sunt atent lucrate manual, din argint 925, ornate cu elemente Swarovski. Cristalele pot sa difere ca forma sau culoare de cele din imagine, in functie de stocul disponibil.
Promotiile se desfasoare in perioada 9 martie 2011-30 aprilie 2011, in limita stocului disponibil.
Promotiile nu se cumuleaza cu alte forme de reduceri sau alte actiuni de promovare in curs de desfasurare.
Momentul livrarii cadoului poate sa difere de momentul livrarii marfii, datorita logisticii diferite pe care o au aceste produse.
Ne rezervam dreptul de a aduce modificari acestor promotii, oricand pe perioada lor de desfasurare.
Cutiile de arhivare sunt de culoare alba cu rosu.




Pentru film CONCURS, da click mai jos. (Necesita sonor)
  
       


        

Biblioraftul a fost inventat de catre Luis Leitz  in 1896 in Stuttgart !   


Cateva sfaturi pentru o mai buna organizare

Atentie !

Un mediu de lucru aglomerat iti poate afecta concentrarea si scade productivitatea. Modul cel mai bun de a combate asta ? Pastreaza intotdeauna 50% din spatiul de pe birou liber.

Distragerea atentiei
Spatiul tau de birou iti distrage atentia ?
Hei, tu esti in spatele acelei monstruoase aglomerari de chestii care-ti acopera biroul ?
Multi oameni nici nu realizeaza, dar un birou dezorganizat cauzeaza frustrare si pierderi de productivitate care se traduc prin a sta mai tarziu la serviciu. Este o realitate faptul ca un birou aglomerat va face sa treceti mai greu prin rutina zilei.
Cand iti organizezi biroul, foloseste urmatoarea regula simpla a marelui designer William Moriss: “Sa ai pe birou numai ce iti foloseste sau ce este frumos.”
Nu-ti aglomera biroul cu o gramada de obiecte scumpe pe care nu ai de gand sa le folosesti ! Dar asigura-te ca acelea pe care le-ai ales sunt lucruri care iti plac.
Mai jos ai cateva sugestii practice ca sa eviti distragerea atentiei in lucrul la birou:
Indosariaza sau arhiveaza imediat.
Evita aglomerarea documentelor in teancuri pe birou. Stim ca este greu sa indosariezi rapid cand chiar cand ai treaba dar pentru a-ti tine biroul in ordine este imperativ sa nu permiti hartiilor sa se aglomereze in stive pe birou. Capsatorul Allura iti da startul in sortarea hartiilor !
Stocheaza in Tavite. In tavitele, cum ar fi cele Esselte X-files iti poti sorta intrarile si iesirile, proiecte in lucru, etc. Incearca sa nu devii prea personal. Infraneaza-ti dorinta de a aglomera biroul cu o mare cantitate de obiecte personale, ca fotografii, jucarioare, etc. Desigur este placut sa le ai in spatiul de lucru dar nu exagera ajungand sa ai tot biroul acoperit cu astfel de lucruri.


Colorati-va pentru a va organiza !
Studiile in birouri au aratat ca folosirea culorilor in indosariere si arhivare poate reduce timpul de gasire a unui document cu peste 33%!

Mai jos sunt doua moduri in care culorile te pot face pe tine si pe cei care iti folosesc documentele, mai productivi:

  1. Diferentiaza-ti categoriile. Cel mai evident avantaj al folosirii culorilor cand indosariezi este ca in mod special culorile pot diferentia categoriile. Sa zicem ca ai trei tipuri de inregistrari pentru clienti: una pentru comenzi, una pentru livrari si una pentru facturi. Daca pui toate documente care se refera la comenzi in dosare rosii, toate privitoare la livrari in dosare de culoare verde si toate facturile in dosare galbene, sansele de a mai incurca vreodata documentele intre ele sunt foarte mici, deoarece vei avea intotdeauna un semnal vizual pentru unde se arhiveaza fiecare document.
  2. Gandeste pe grupe. Intr-un sistem de arhivare in dosare suspendate Esselte, cel mai bun mod de a codifica folosind culorile este de a folosi o culoare pentru fiecare litera. Astfel, daca utilizezi o ordonare alfabetica, toate documentele cu litera A vor fi sa spunem in dosare galbene si vor fi grupate intr-un singur loc in sertar, toate care incep cu litera B in dosare verzi..etc. Asta iti va ajuta ochii si mana sa ajunga mai repede la sectiunea dorita din sertar.

Arhivarea imediata este solutia !
Birourile din ziua de azi sunt foarte aglomerate si multi oameni par sa nu-si gasesca timp sa indosarieze documentele in mod regulat. Cat de dificil ar fi, va sugeram sa indosariati hartiile imediat. Cu alte cuvinte imediat ce o hartie va cade in mana si este gata de indosariere, indosariati-o.

Sunt cateva motive pentru care este buna aceasta strategie:

1.Previne pierderea documentelor sau lipsa unor pagini. Cu cat sta o hartie mai mult pe birou, pe un raft, ori oriunde altundeva decat intr-un dosar, cu atat sunt mai multe sanse sa fie acoperita, asezata intr-un loc gresit, ascunsa sau pierduta. Mai mult, daca astepti sa se stranga munti de hartii pentru a incepe sa le sortezi si indosariezi poti rataci multe dintre documentele importante.

2.Pastrati informatiile confidentiale sigure. Multe documente contin informatii care nu sunt pentru toata lumea, cum ar fi date despre bugete, clienti, vanzari, angajati, informatii confidentiale. Cand se permite ca astfel de documente sa stea pe birou fara a fi imediat sortate si arhivate la locul lor, creste probabilitatea ca informatia sa cada in mana cui nu trebuie.

3.Cresterea productivitatii. Colegii tai vor gasi informatia in dosar atunci cand au nevoie de ea si stiu unde sa caute. Lucrul acesta va ajuta departamentul si chiar compania in care lucrezi sa fie mult mai eficienta si mai productiva, iar in schimb iti vei usura mult munca.

4.Vei evita confuziile. Cand hartiile sunt puse imediat in dosare in loc sa ramana pe birou, sansele de a incurca documentele intre ele scad foarte mult. Totul va fi la locul lui, usor de identificat si gasit.

5.Iti vei face biroul mai curat. Decat sa tii hartiile in teancuri pe birou si sa te descurci in cativa centimetri patrati liberi, prin asezarea hartiilor la locul lor in dosare vei avea mult mai mult spatiu pe birou. Lucrul acesta iti va schimba si atitudinea in fiecare dimineata la inceperea lucrului.

Revolutia AtHand 
Mersul pana la dulap sau raftul unde sunt foliile de fiecare data cand ai nevoie de una consuma timp si nu este placut.
Din fericire Leitz, leaderul in produse de papetarie premium, ofera o solutie: unicul sistem AtHand, un produs revolutionar care va salveaza timp pretios. (si nervi !).
Cutia patentata, similara cu o cutie de servetele, permite scoaterea foliilor cu usurinta, cate una odata, ajutand utilizatorul sa organizeze rapid documentele importante si sa-si creasca puternic eficienta.
Foliile AtHand sunt similare foliilor obisnuite, cu exceptia faptului ca sunt mult mai accesibile. Aseaza produsul in orice loc accesibil, ambalajul compact poate sta orizontal si vertical cu deschiderea catre utilizator. Oricand ai nevoie de organizare intr-o clipa, insfaca repede o folie din dispenser !
Gama de produse AtHand este perfecta pentru oricine se confrunta cu un spatiu limitat la birou, lucru care se aplica majoritatii dintre noi.
Pentru alte tipuri de folii apasa
aici.

 







Exprima-te cu Allura! 
Spatiul tau de lucru nu trebuie sa fie plictisitor.
Exprima-te cu Allura, noua colectie “Must Have” de la Esselte, pentru stil in birou si in deplasari. Functionala si atractiva, fiecare produs este disponibil in culoarea Gri-Quartz si iti garanteaza o imagine de lux a biroului.
Pentru gama de produse apasa
aici.






---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Fapte din birourile companiilor

Intr-o zi obisnuita la birou venim in contact cu aproximativ 200 de coli de hartie.
70% din companiile europene considera ca “biroul fara hartie” este doar o viziune.
61% dintre managerii europeni prefera sa citesca rapoarte, oferte, diverse documente in format printat pe hartie.
60% dintre manageri considera corectarea lor mai usoara pe hartie decat in format electronic.
33% dintre manageri printeaza documentele inainte de a le citi.
Consumul de hartie a crescut cu 40% in companiile in care s-a introdus sistemul de e-mail deoarece angajatii au tendinta sa le printeze inainte de a le citi.
Volumul de documente in majoritatea companiilor creste cam cu 200% de la an la an.
Conform unui studiu PriceWaterhouseCooper angajatii petrec cam 10-15% din timpul lor citind documente si peste 50% din timp cautand informatii pertinente.

In SUA, o organizatie medie: 
1.
face 19 copii pentru fiecare document;
2.
cheltuie 20 de USD in cost munca pentru a indosaria si arhiva un document;
3.cheltuie 120 de USD in cost munca pentru a gasi fiecare document arhivat gresit;
4.
pierde unul din 20 de documente;
5.
petrece aproximativ 400 de ore pe an cautand documente pierdute.

Dezorganizarea costa timp si bani. Se apreciaza ca in medie o persoana petrece 150 de ore pe an cautand informatii si documente gresit asezate.

Costurile dezorganizarii:

-         costul salarial si de productivitate al angajatilor neechipati cu a gasi “ce au nevoie, cand au nevoie”;

-         o ora pe zi in cautare de documente pierdute sau greu de gasit inmultita cu numarul zilelor lucratoare pe an, inmultita cu numarul de angajati si inmultita cu costul in bani al orei respective va va da imaginea a ceea ce se pierde;

-          costul deciziilor luate pe baza lipsei de informatii critice;

-          costul reinventarii ideii datorita pierderii informatiei sau a faptului ca alti oameni din companie nu o cunosc;

-          costul reproducerii sau achizitionarii din nou a ceva ce ai deja dar nu poti gasi;

-          costul vanzarilor pierdute pentru ca informatiile nu au fost gasite de clienti si acestia au renuntat in final frustrati.

 

 

 Sursa: Esselte website.

 

Newsletter
>>>>>> ADRESA NOASTRA <<<<<<
Strada Crinului nr. 15 C
Rosu, Comuna Chiajna, jud. Ilfov, Romania
Tel.: +40 31 228 9228
+40 21 311 5047
Fax: +40 31 228 9230
Email : office@novinger.ro

Vrei sa achizitionezi produsele noastre prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice ( SEAP )?
Mergi la "Produse noi" pentru mai multe detalii!